May 5, 2009

Mini Ecologist

Eu vreau sa ma cred un om care nu consuma mult, sau polueaza excesiv, nici un ecologist nu sunt dar stiu ca ajut si eu cu cate ceva natura atunci cand pot.

De ceva vreme (ceva mai multa, 6 ani) am inceput sa ma interesez cum pot sa fac astfel incat sa consum cat mai putin in activitatile care le fac sau cum sa afectez cat mai putin natura atunci cand fac ceva. Am inceput prin becuri economice, simplu ieftin si ajuta si pe mine la factura electrica si natura pentru ca eu consum mai putin curent si deci mai putin produs de furnizor, de atunci am mai evoluat...
Daca ar fi dupa mine as interzice consumul de petrol, desi stiu ca este practic imposibil (mult prea multe infrastructuri se bazeaza pe el pt functionare) dar imaginea care o am in cap atunci cand ma gandesc ca peste tot sa existe numai masini electrice, surse de curent alternativ vast folosite si in general AER CUART, ma face sa zambesc.
As vrea s stiu ca in cativa ani, 5 , 15, sau cat o fi o sa ajungem sa ne bazam pe resurse mult mai curate si mai putin poluante. Ar fi un lucru frumos facut de omenire.

No comments: